Onderwerp: Trouwen op Curacao

Mijn man en ik zijn jarenlang op vakantie geweest in Curacao.
We hebben daar vrienden wonen en het is voor ons echt een plek om helemaal tot rust te komen. Toen werd ik ten huwelijk gevraagd en als logisch gevolg ga je het dan samen hebben over hoe willen we het eigenlijk vieren? Al snel kwamen we erachter dat Curacao de plek moest zijn om elkaar het Ja woord te geven.
Zo gezegd, zo gedaan, maar waar moeten we beginnen? Wat komt er allemaal bij kijken? Uiteindelijk hebben we ervoor gekozen het uit te besteden aan een wedding planner. Ideaal, zij regelen alles en vertalen jouw ideeen en wensen in de uiteindelijke dag.
Wij hebben samen gewerkt met Hip wedding planners. Fantastisch, het persoonlijke contact, het alerte reageren en de vertaling van onze ideeen tijdens de bruiloft waren in een woord geweldig. Wij wilden alle elementen van een bruiloft in Nederland terug laten komen, alleen dan op een kleinschalige manier. Onze ouders en vrienden waren bij de bruiloft aanwezig. Ik had een witte jurk en ben getrouwd op slippers, de ceremonie vondt plaat op Blue Bay en het was super mooi aangekleed, wit en roze tinten, modern en tja gewoon Hip.
's Avonds hadden we een diner aan zee, waar live werd gekookt door onze eigen prive kok. De muziek was een pianiste en saxofoniste, tijdens het eten speelden ze rustige achtergrond muziek en na het eten werd er nog heerlijk gedanst.
Kortom, we hebben een fantastische bruiloft gehad. Alles tot in de puntjes perfect geregeld. Ook de voorbereidingen en officiele documenten leek allemaal vanzelf te gaan.
Hip en Curacao en iedereen die meegeholpen heeft om deze dag werkelijkheid te maken, bedankt! Een echte aanrader trouwen op Curacao + Hip.

Desiree